VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

Här kommer jag att skriva om mitt liv och mina djur(både de på jorden och de som är i himlen). Berätta om allt som händer...lite varje dag...som en liten dagbok.

lördag 6 februari 2010

match!!!

Idag var jag på basket match i Skogås!!
Det var en vänskaps match mot Huddinge east, och vi är Huddinge west!
Vi sumpa den första matchen men efter att vi delade upp lagen så gick det jätte bra!!! Och imorgon ska jag berätta om lilla Alic, hon är en kattunge som christer hjulström och Veronika ska få... vi får se hur det går!!! ses imorgon.

2 kommentarer:

  1. Jag är jättenyfiken på lilla Alice och på hur det gick på privatlektion med Bosse!!!/E

    SvaraRadera
  2. Jag har inte haft någon prvatlektion med bosse!!! Men han förkrarade hur voltstart fungerar!!

    SvaraRadera