VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

Här kommer jag att skriva om mitt liv och mina djur(både de på jorden och de som är i himlen). Berätta om allt som händer...lite varje dag...som en liten dagbok.

söndag 28 februari 2010

åk, åk... oh!!! nej......

idag har jag åkt på Evas skidor! det var skoj!! både rakt fram, uppför och ned för!!
jag åkte till morfar och hem igen!!
det gick suveränt.... Eva vart imponerad att jag lärde mig att åka så fort och bra nästan på en gång!! haha
jag ramlade nog 100 grr innan!!! ses....

3 kommentarer:

  1. Men är det inte Charlotte Kalla?????????
    //Mamma

    SvaraRadera
  2. Eftersom dina mostrar inte ORKAR åka tjejvasan nästa år kanske du skulle följa med mig. Du verkar varje fall tycka det är kul // Ann

    SvaraRadera
  3. Jaha dina mostrar du menar du väl dig själv och Eva???????????//Åsa

    SvaraRadera