VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

Här kommer jag att skriva om mitt liv och mina djur(både de på jorden och de som är i himlen). Berätta om allt som händer...lite varje dag...som en liten dagbok.

lördag 27 februari 2010

Borta bra! men hemma bäst!!!!

ja!! i fredagas åkte jag upp till Eva i Ramsberg! (tråkigt!!)
aså!! inte att åka till Eva!!, utan att sitta på en buss i 2h!
And.. to day har jag lekt med David!äää.... gjort en underdel av min snögubbe som jag ska göra klart imorgon+ att vi har gjort en lyckta!!
lyck till med era snögubbar!! ja.. om ni nu har en !! ses.....

3 kommentarer:

  1. Hallå där! Är i Hemfosa o lånar Jessics dator. Här är det sjukt mycke SNÖ! Det går nästan inte att öppna dörren till hotellet, för det är så mycket snö på taket. Vallarna på volten är högre än jag när jag sitter på Baron. Skulle gå att göra jättestora grottor i dom. Undrar om man ska skaffa dykardräkt, cyklop och simfenor, för här kommer det bli blött när allt ska smälta. Här saknar vi dig, Tosca, Jessica, Syrpa, Baron o jag. Du får komma ut snart. När ska ni åka o titta på Joel? Himla nyfiken på vad det är för liten häst. Ha det så bra, hälsa Moster.
    POK, Yvonne

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha det är väl klart att hemma är bäst din lilla mammagris............Hoppas snögubben blir finast i hela Ramsberg//Mamma

    SvaraRadera
  3. hälsning till Yvonne:
    ja... lilla Joel kommer vi att åka ned och titta på fre-lörna... när det passar.... jag längtar till hemfosa oxå!! saknar syrpa och alla.... hälsa!

    SvaraRadera