VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

Här kommer jag att skriva om mitt liv och mina djur(både de på jorden och de som är i himlen). Berätta om allt som händer...lite varje dag...som en liten dagbok.

onsdag 24 februari 2010

måndag, tisdag och onsdag!!!

Måndag:

I Måndags så var jag ute och skottade runt mammas bil... puh! bara jag tänker på det så blir jag tröt!!

Tisdag:

Då det var friluftsdag. Vissa red (som jag gjorde), bowla m.m m.m....

Onsdag:

Jaa... jag ha inte gjort så mycket...!!! men oj.. det får jag ju inte glömma!! Vi var på säkert Världens sämsta och tråkigaste teater!! Vi var med skolan. Teatern handlade om Sax som uppfann saxofonen!!!

okey!! måste gå ses!!

2 kommentarer:

  1. Tänk vad snäll du är som skottar bort snön runt bilen..........Himla unge teater är faktiskt allmänbildande och gå på//Mammma

    SvaraRadera
  2. ...men man kan ha en åsikt! Du är duktig som skriver här så att man får veta lite.../E

    SvaraRadera