VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

Här kommer jag att skriva om mitt liv och mina djur(både de på jorden och de som är i himlen). Berätta om allt som händer...lite varje dag...som en liten dagbok.

tisdag 26 januari 2010

dåligt!!!.......

Idag på mitt provlopp gick det jätte dåligt!!! Jag körde lilla Corall (en shetlandsponny!!), jag om sist men fick en jätte bra tid som vart 3.16.73.... hehe
Det var tråkigt men man stå ut iblan också!! hej!! (p.s... Det var fortfarande jätte kul men det var tråkigt att komma sidst!!)

3 kommentarer:

  1. Lilla gumman...du kom väl sist för att de andra småhästarna är större och har längre ben än lilla Corall!

    SvaraRadera
  2. Man kan ju inte vinna varje gång :-)
    Betyder den här nya rutinen att du tittar in på jobbet varje tisdag?

    SvaraRadera
  3. Vaddå jättedåligt? Det beror väl på vilken tid du skulle köra på. Kom du närmast tiden, körde du ju bäst av alla ändå, även om du kom sist. Har ju dessutom för mig, att Corall inte brukar jobba ihjäl sig, precis. Himla spännande, att du har börjat blogga, ska försöka hinna med o kolla lite då och då. POK, Yvonne

    SvaraRadera