VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

Här kommer jag att skriva om mitt liv och mina djur(både de på jorden och de som är i himlen). Berätta om allt som händer...lite varje dag...som en liten dagbok.

fredag 22 januari 2010

basket...



I tisdags hade vi basketmatch i högdalen... och idag kl.16.00-17.00 ska jag gå och prova på basketen i tomtbergahallen...:):) Sedan ska jag göra travläxan matteläxan och äta en hel stor pizza...hehe. Bilden till höger är på ann när hon öppnar ett utav sina paket julen 2008... Och den anndra bilden är min mamma som sitter och skrattar..hehehe

3 kommentarer:

  1. Nä nu tycker jag att det här börjar likna kattskit!!!Var är den första mostern och hennes skitfräna bil om man får fråga? Vill lilla fröken cruisa nåt i sommar eller?/Gissa vem..!

    SvaraRadera
  2. Himla unge å lägga ut bilder på sin mamma sådär............/Mamma

    SvaraRadera