VÄLKOMMEN TILL MIN BLOGG

Här kommer jag att skriva om mitt liv och mina djur(både de på jorden och de som är i himlen). Berätta om allt som händer...lite varje dag...som en liten dagbok.

tisdag 11 maj 2010

teoriprov............

Idag var det dags för teoriprovet för ponnylicensen! ett fel, men det är ju OK ändå! jag har ju hela tiden fått 2 fel på alla prov men just idag så klarar jag ´mig. nu är det bara att hålla tummarna för att de STC godtjäner avtalet så att jag får ett grönt kort så att jag kan tävla och ha kul på banan...... förlåt alla att ni kanske blev lite arga på mig för att jag inte ha skrivit något! men är nu lite (1%) upptagen! ses:D

3 kommentarer:

  1. Tack gode Liv att du är tillbaks. Ses på fredag ;)

    SvaraRadera
  2. Oj, Oj, Oj vad duktig du är! Håller alla tummar för att det går bra även på tisdag. Kul att du hittat tbx till datorn, så att man får lite koll på vad som händer i din värld.
    POK, Yvonne

    SvaraRadera
  3. haha ja det är bäst du skärper dig.....//mamma

    SvaraRadera